l

Diëtist bij diabetes!

Diëtistenpraktijk Pauline Maas wil graag de beste diëtist bij diabetes zijn! Woont u in Waddinxveen e.o. en wilt ook aan de slag met een koolhydraatbeperking bij diabetes? Onderzoek wijst uit dat een koolhydraatbeperking bij diabetes II werkt en bijdraagt aan een goede gezondheid en een effectieve manier is om minder medicatie te gebruiken. Mijn doel is dan ook minder medicatie bij diabetes. Je kunt gezond eten en toch afvallen door koolhydraten op verschillende manieren te beperken, van matig tot koolhydraat arm. Een koolhydraatbeperkt dieet is meestal eiwit rijk. Het zorgt onder meer voor gewichtsverlies en verlaagt de bloedsuikerwaarde, het cholesterolgehalte en de bloeddruk. Steeds meer diabetici stappen over op deze levensstijl en boeken geweldige resultaten. Mensen met overgewicht vallen - afhankelijk van de mate van koolhydraatbeperking - makkelijk en snel af. Een koolhydraatbeperkt voedingspatroon volgen kan op verschillende manieren. Je kunt koolhydraten sterk of wat milder beperken. De beperking hangt onder andere af van je doelen zoals; het gewenste gewichtsverlies of het reguleren van de bloedglucose waarden. Er zijn verschillende beperkingen die ik in de praktijk aanbied, dit zijn het GOK principe (Grip Op Koolhydraten), Power Slim of een (voor u persoonlijke) op maat gemaakte beperking.

De Hoe word je 100 methode werkt!

Wellicht kent u het programma "Hoe word ik 100". In dit programma is goed te zien wat u met een koolhydraatbeperking allemaal kunt bereiken! Indien u lijdt aan chronische aandoeningen zoals hoge bloeddruk, hoog cholesterol, gewrichtspijnen, overgewicht, obesitas en/of diabetes kunt u veel bereiken wanneer u uw leefstijl aanpast. Uw medicijngebruik kan waarschijnlijk flink naar beneden worden afgesteld als u een koolhydraatbeperking volgt.

lekker-en-gezond-eten-met-diabetes-2020.pdf

E-mailen